Contact opnemen

 

Heeft u een vraag of bent u ergens niet tevreden over? Onze medewerkers helpen u graag. Op deze pagina ziet u hoe u met ons in contact kunt komen.

Telefoon

Op werkdagen kunt u tussen 09:00 en 12:00 uur en tussen 13:00 en 15:00 uur bellen naar 033 30 35 460. Bent u al bekend in ons systeem? Houd dan uw BSN bij de hand, dan kunnen we snel uw gegevens oproepen als dat nodig is.

Stuur ons een bericht
Kunt u al inloggen? Dan kun u ons via uw persoonlijke omgeving een bericht sturen. Als u ingelogd bent, ga dan naar 'Mijn Overzicht' en klik vervolgens op 'Bericht sturen' (bij het envelopje). Hier kunt u uw bericht typen en direct versturen naar Bureau Minimaregelingen. U ontvangt een reactie via e-mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Contactformulier
Vul uw gegevens en uw vraag/opmerking hiernaast in op het contactformulier. Houd er rekening mee dat we ons best doen om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het lukt ons helaas niet altijd om dezelfde dag nog op uw ingezonden formulier te reageren. Heeft u direct een reactie nodig? Kies er dan voor om ons te bellen. 

Aanvragen en declareren op papier
Het is ook mogelijk om uw aanvraag en declaraties in te dienen op papier. U stuurt ons een bericht waarin u vraagt om een papieren aanvraagformulier en declaratiecoupons. Wij versturen u de formulieren zo snel mogelijk per post toe.

Over ons
Bureau Minimaregelingen is een projectorganisatie van gemeenten Veenendaal, Rhenen en Renswoude. Wij voeren het beleid van de gemeente Veenendaal op het gebied van minimaregelingen uit. Dat betekent dat wij de aanvragen en declaraties behandelen en contact hebben met de gebruikers van minimaregelingen. Daarbij worden persoonsgegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. Bureau Minimaregelingen verzorgt ook minimaregelingen in Rhenen en Renswoude.




Vul bovenstaande code in